Evrem990 Xcbaby yok ben zaten mutlaka verdircem asla karşı degilim.saglik ocagindada ayarladik şimdiden yani konuştuk ebeyle cagirdi oda.sadece merak ettim bende varsa bebegimdede varmidr diye
Xcbaby Evrem990 insallah yoktur bebeğinizde dedigim gibi benim aklimin ucundan gecmezdi böyle birsey ama çıktı iste hic belli olmuyor.
Evrem990 Xcbaby amin insallah canm.allah bebeginede acil sifalar versin.bi an önce nornalleşsin degeri.ne kadar zamanda bir baktircaksin tsh ına
Ocak04_26 Xcbaby geçmiş olsun Allah şifa versin. Hamileyken vitamin eksikliği var mıydı kullandınız mı takviye?
Oznurkk Xcbaby klasik fenilketönüri hastası bir kızım var. Topuk kanı alınmasaydı hiç haberimiz olmazdı. Bence bebeğin sağlık yaşam hakkı böyle konular ailenin insiyatifine bırakılmamalı. Bize sormadan yaptılar ama bence de sormamalılar
Xcbaby Oznurkk aslinda hastanede bana da sormadilar ama bazi kişiler bunu bildigi icin ozellikle bebegin pesine akrabalarini takip ne aşı ne topuk kanina musaade ettirmiyor heleki saglik ocagina götürüp vermek hic yapmadiklari birsey… size de cok gecmis olsun Allah sifa versin..
Oznurkk Xcbaby teşekkür ederim. Onları kendi beyinsizleriyle baş başa bırakmak gerek ama olan maalesf çocuklara oluyor
Xcbaby Evrem990 amin insallah teşekkür ederim duaniz için. Baslarda 2 haftada bir daha sonra ayda bir sonrasinda 2 ayda bir olacak sekilde 3 yasa kadar kontrolumuz var sonrasinda belki ilaca mola veririz dedi doktorumuz.
Xcbaby Oznurkk evet ben de en cok minicik günahsız yavrulara üzülüyorum o yüzden yazdim bu yazıyı da umarım varsa öyle insanlar bir an once vazgecer bu yanlistan..
Evrem990 Xcbaby bide size birsey daha sormak istiyorum topuk kani alirken nelere baktiklarini soyluyorlarmı???yani bu bu testleri yapcaz bunlara bakilcak bu kanla vs.diyee
Gozdeku Evrem990 hatırladığım kadarıyla evet çünkü topuk kanı kağıdına bilgiler imzalar yazılıyor orada yazıyor diye hatırlıyorum
Xcbaby Evrem990 bakilabilecek tüm genetik hastaliklara bakiyolar tek tek soylemiyorlar sonuc iyiyse iletisime gecilmiyor eger bir sıkıntı ciktiysa araniyorsunuz..
Lafayette Xcbaby ne gorduler de ikinciye alma geregi duydular acaba? Bu arada cok gecmis olsun ve iyiki farkedildi
Melonicka Lafayette topuk kanı iki kez alınır , ilki doğduğu hastanede doğduğu anda , ikincisi doğumundan 5 gün sonra sağlık ocağında prosedürü bu şekilde. Yani ikinci kan alınışı herhangi bir şey gördükleri icin değildir.
Xcbaby Lafayette ilk topuk kani normal cikmis ikincide tsh yüksek cikmis oyle olunca elinden normal hormon testi icin kan aldilar… bebekler anne sütü alinca belli oluyormus bazi hastaliklar ilk kanda dogar dogmaz alindigi icin temiz cikmis olabilir hersey..
Acaba-ne Xcbaby kesinlikle katılıyorum benim oğlumda tshnyuksekligi çıktı 9 civarıydı değerler hemen ilaç tedaviye başladık dediğiniz gibi 3 yaşında bitti tedavi erkes teşhis ve tedavi ile önüne geçebilir 1 sene ilaçsız kontrol edildi ve şükür normale döndü akilen ve dizilen gelisim geriliği olabiliyormuş oğlumun tüm herşeyi yolunda çok şükür bu aylarda son bir kez getirin demişti dr kan bakılacak buda normal çıkarsa bı daha getirmeyin diyecek 4 yaşını geçti oglum
Xcbaby Ocak04_26 amin sagolun. Hamileyken tsh degerim 3.50 idi 2.50 alti olsun diye levotiron kullandım onun disinda b12 d vit demir kullandim.