Nrmrv Kızlar 31+3 olduk gün aşırı karnım taş gibi oluyor çok sertleşiyor ben pek umursamıyorum ama normal mi acaba ?
Bahar1644 Nrmrv benim de başından beri hep sertti bence normal doktorum sorun olmadığı söylemişti şu an 36 haftalığım 🙏🏻
Sahdormommy Nrmrv 35+3 ün benden evir kaç gündür var ve belim ağrıyor bacaklarım sızlıyor adet olacakmışım gibi
yenianneaday Nrmrv bende sizinle aynıyım uzanamıyorum ağrıyor ayağa kalkınca ağrıyor sizin hala devam ediyor mu
Nr_avc3 Sahdormommy merhaba canım bende 35 +3 üm iki gündür sürekli kasılmalar yaşıyorum nefes alamıyorum şuan bile magnezyum içip kendimi yatağa attım
Nr_avc3 Sahdormommy inan ki şuan bile duramıyorum acile gitmeyi düşünüyorum zaten erken doğum riskim var çok korkuyorum
Nr_avc3 Sahdormommy ne yapacağımı şaşırdım direk alttan muayene ediyorlar şehir hastanesindekiler bana da erken doğumu tetiklediği için yasak bilemiyorum yarın özele mi gitsem diyorum devletle uğraşacağıma
Sahdormommy Nr_avc3 oda sıkıntı alttan sürekli basılması ay bilemedim ya özeldeki de alttan bakmak isterse
Nr_avc3 tambirleydi gayet normal son aylardasin dedi ama düzenli b8r şekilde okursa erken doğum demektir dedi canım
tambirleydi Nr_avc3 anlaıdm iyi bari bi sıkıntı yoksa. benim sürekli sert gibi sanki . Ben de pazartesi bir sorayım
Zeynep_ze Nr_avc3 siz ne sıklıkla yaşıyorsunuz acaba benim gece ve sabah uyanırken oluyor gün içinde o kadar rahatsızlık vermiyor
Nr_avc3 tambirleydi benimki de öyle sanki kaşığın sürekli sert gibi karnimda öyle yatınca yumuşak ayaktayken sertlesmeler oluyor zaten doktorum bu ay çok normal dedi hemde sezeryan için 10 gün sonraya gün verdi
tambirleydi Nr_avc3 aa siz 35.haftadaymıssınız ben sizi konu sahibi sanmıştım onla haftam aynı da benim