Nurkarya Kızlar 31+2 hamileyim ve nefes darlığım var böyle nefes nefese kalma değilde otururken ya da ayakta sabit dururken nefes alamıyorum böyle olan var mı ya da öneriniz doktora gitmelimiyim bir şey yaparlarmı
Kullaniciadii Nurkarya bende 28 haftalıgım bendede var normal yani canım. Karnını destekle, ayaklarını yüksekte tutmaya calıs
Nrmrv Nurkarya bende aynıyım 31+2 . Nefes alamıyorum bazen geceleri yatarken nefes nefese kalıyorum . Normal mi bu bilmiyorum .
Ebru3439 Bende 27.haftadayım yastığım alçak kalırsa yemek yiyip yatarsam falan oluyor kalkıp biraz yürüyorum camı açıp derin nefes alıyorum geçiyor genelde bebişin baskı yapıyor olabilir