EmineBurcuTfekiSar benim 40 haftalik kizimin adi da Masal Mira,insallah normal dogum yoluyla kendi diledigi bir zamanda bize hayatimizin surprizini yasatacak.Heyecan,sevgi,sevkatle yavrumuzu bekliyoruz anne baba olarak.Duygulandirdiniz beni ki hamileligim boyunca aglamam 2 yi gecmemmistir ;))Bebeginiz sevgiyle mutlulukla saglikla anneyle babayla buyusun serpilsin,guzel gunler sizlerin olsun.Sevgiler...