Nurmert aleynakarakoc ben daha başlamadım ama doktorum 34.haftada başlıyor zannedersem bi sonraki kontrolde girebilirsniz dedi sekreteri o yüzden erken çağırdı biraz daha
aslanprenses_ aleynakarakoc 32. Haftada başladık her hafta nst yaptırıyorum çünkü gebelik şekerim var