Acemikirmzbalik Ben sakaryada yaşıyorum ve doğum için aydına ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum. Burda yalnızım yanımda olacak kimse yok. Uzun yolculuk nasıl olur geri dönerken bebeğime birşey olur mu korkuyorum fikir verir misiniz acaba ?
Bmbe21 Acemikirmzbalik yok neden olsunki ben bebekle yolculuk çok yaptım pusette çok rahat uyuyorlar bir de arabada mükemmel 😅💕
Sahdormommy Acemikirmzbalik nasipse bende memlekete gideceğim doğuma be on gün sonra sıkıntı olmazsa doğum izni bitince donmek istiyorum ama bende tedirgindim şurda bende bekleyim yorumları
Baharoloji Acemikirmzbalik sıcaklığı güzel ayarlarsanız sorun yok zaten uyuyacak ya da emzireceksiniz ilk 1 ay bir zorluğu olmuyor
Jesca Acemikirmzbalik yenidoğan bilmiyorum ama ben iki aylık bebekle 7 saatlik bir yolculuk yapmıştım ama tabi kendi özel arabamızla..pusetin içinde kaldı hep uyudu zaten çok rahat geçmişti.. yenidoğaninda sıkıntılı olacağını düşünmüyorum rahat geçecektir emer uyur zaten😊..ama puset mutlaka olsun emniyet kemerine tak can sagligida güvende olsun😊
mimar_anne Acemikirmzbalik canım bende memlekette yapmıştım doğumu bebeğim 20 günlüktü dönmüştük 10 saatlik yoldu hiç sorun olmadı
Ervan Acemikirmzbalik bnce yol çekilmez gazı olur durmaz altına çok sık ediyorlar nasıl baş edicen uzun yolda
Neslibt72 Acemikirmzbalik puseti olsunyeter bence yaa bebekler arabayı yolu çok seviyolar genelde inşallah kolayca dönersiniz geriye bence sıkıntı olmaz