Bende iki kez oldu. İki kez kullandım . Suda çözülen bir toz antibiyotikti. Dediğim gibi iki kez içtim. Birinde 20 haftalıktım, diğerinde 34 haftalık. Ve 1 ay önce doğum yaptım. Bebeğim sağlıklı çok şükür☺️ birşey olmaz yani iç. Hatta içmezsen enfeksiyon bebeğine zarar verir, o daha kötü. Hemen iç yani. Gece yatarken içeceksin,içip yatacaksın yani. Bana öyle demişti doktorum