Seval0sevall 6 eylülde düşük yaptım pazartesi regl oldum bu ay kim bebek istiyorsa birlikte gün sayalım ve inşallah hepimiz mutlu haberler alırız
Rabiakltk5 Seval0sevall bende 19 ekimde kaybettim 5 aylık bebeğimi yarın 1 sene oluyor. Bu ay biz de istiyoruz yarın test yapicam inşallah pozitif çıkar bebeğimi kaybettiğim gün inş tekrar anne olduğumu öğrenirim
Sermec27 Seval0sevall 4 temmuzda kürtaj oldum 24 Ekim adet günüm korunmadik bu ay olur mu bilmiyorum hayırlısı olsun 6 gün var bakalım 🥰
Minikmucizemmm26 Seval0sevall ben de pazartesi çatlatma iğnesini vurdum geri sayıma başladık bakalım nasip kısmet 🙂
Gamzealptkn Seval0sevall amin bnde çatlatma iğnesi yaptrdm dün 14. Gndü negtf geldi doktor 2 gn daha bekle ddi ama ağrım var adet olcak gibiym yne de Allahtn ümit kesilmez Rabbim isteyem herkese nasip etsn amin 🥺🙏
Sevinc-Berna87 Seval0sevall bende pazartesi regl oldum canim bu ay baslicaz insallah haberleşelim kizlar
Sevinc-Berna87 Seval0sevall tamam canim mutlaka haber vericem hangimiz önce ögrenirsek yazarız insallah allah nasip ederse :)