Fid34 dün hazırladım bende ikiz tek yumurta kızlarımla 31.6 olduk şükür ben 1takim hastane çıkışı hemşire vermek için hazırladım her birine 3takim şeklinde yanıma hazırladım kendim içinde 2 takım hazırladım bebekler için ekstira birşey olursa diye yedek bir takım daha hazırladım ayrı evde bırakıyorum birşey olursa getiriyler diye hazır bosetledim hazır olsun diye herkse gelip gidicek diye bakalım hariykisiyla giydirmeyi getirmeyi nasip etsin rabbim