Ayseemine25 Geçen gün erken doğum olmasın diye iki tane kalçadan Progeston iğne yaptılar. Şimdi yürümekte oturmakta güçlük çekiyorum. Çok canım yanıyor el değmiyor. Sizlerde de oldumu? Ne zaman geçer?
gamzecgr Ayseemine25 progestan iğneyi her gün kalçadan oluyorum gebelik başından beri 27.haftadayiz vuran kişinin eliyle alakali acıma durumu sabit vurdurdugum 3 kişi var mesela birinin eli çok ağır ona ne zaman denk gelsem ağrıyor