ElmasBurhan Normal isterken ve denerken 3 gün sonunda mecburi spinal sezeryan oldum.Ha sancıyı da yaşadım doğum çatalına da çıktım.Kısmette yokmuş.
Vajinadaki kesiler tek kesidir.Karındaki kesiler 9 kat kesilir 7 kat dikilir.Kas dokuları dikilmiyor 6 ay ile 1 sene arasında kendiliğinden iyileşiyor. Valla ben 3-4 sene beklicem 2. Çocuk için normal isticem imkan olursa.
Sezeryandan 3 saat sonra ayağa kalktım evet.O akşam bebeğimi kucağıma da aldım.Ama tek başıma hastaneden çıkamayacak haldeydim.Normal olanlar öyle değillerdi çok imrenmiştim.
Şuan 41 günlük olduk ve ben hala dikişlerle uğraşıyorum.Emzirmekten sürekli terliyorum kuru tutmak göbek altını cok zor oluyor.Karnımın içi ağrıyor.Bana bunları kimse anlatmamıştı. Bilsem 41+3 de beklemeye devam ederdim gerekirse 1 hafta hastanede yatardım.Suni sancı etki etmemişti bana.
Normalin zorluğu o anlık.Kimisi alttaki dikişlerden 10 gün oturamadım diyor evet olabiliyor.Ben hala dönerken zorlanıyorum.Bugün çarşıya yürüdüm geldim, gitmez olaydım.
Sezeryanı kalp ameliyatı gibi düşünün, kat kat yapılan önemli bir cerrahi müdahale var.Acil olmadıkça bence tercih edilmemeli.