Gamzekeser olması gerekn bumu peki bıx 2 aylık klomen tedavisi gördüm doktor olmazsa 3 kere aşılama sonra eğer olmazsa tüp bebek demişti ama aşılama oranı çok düşğk olduğu için direk tüp bebeğe mi geçsem diyorum. Bu arada eşimle bende hiçbir sıkıntı yok 2 düşüğüm oldu klomenle hemen hamile kaldım ama bu sefer kalamıyorum