Aabbccc ilk aşılamam da gebe kaldım çok şükür aşılama gününe kadar hergün dua ettim her perşembe akşamı hacet namazı kıldım 7 defa ayetel kürsi okuyup bi dua vardı onu yaptım aşılamaya girmeden önce 100 kere zikir çekmiştim bir tane 17 mm yumurtam vardı sadece oda çok şükür çatlayıp döllendi