Kızlar lütfen linç etmeyin korunmayı elbette biliyoruz ama sanırım hamileyim kızım daha 16 aylık bende politikistik over var ve kolay gebe kalamıyorum yani kızımda neredeyse 7-8 ay denedik neyse doğumdan sonra cerazetta isimli hapla korundum taki geçen aya kadar kanamam bir ay durmadı doktor hapı kesti ancak o şekilde kanama durur ve de rahmin çok incelmiş iyileşmesi gerek dedi neyse hapı bıraktım prezervatifle korunduk bı kez korunmasız ilişki yaşadık asla ihtimal vermemiştim ama az önce test yaptım pozitif çıktı 😢 üzgün değilim ama mutlu da değilim korkuyorum