Esracmmm Kızlar ne zaman test falan verecek olsam geriliyorum rutin deseler bile hep böyleydim bugün de verdim gayet sakince ama aklımda mesela ne oldu diye herşey yolunda olsa bile atamıyorum bazen neden oluyo bilmiyorum nasıl geçer bu ya
Btl-Als Esracmmm Anksiyete bende de var Gereksiz yere bunalıma giriyorum sonra da uyuşma lar yaşıyorum inşallah tez zamanda kurtuluruz
Selinakbas Esracmmm Maalesef ki bende de var🙊 Her konu da böyleyim, olmayacak şeyler getiriyorum aklıma sonrada kendim rahatsızlanıyorum.. bu konu da cok psikolojik destek almak istedim ama cesaret edemedim.
Mavi-koltuk Esracmmm hiç bir şeyin senin elinde ve sorumluluğunda olmadığını evham yapsanda elinden bir şey gelmeyeceğini ve evhamının hiç bir durumu değiştirmeyeceğini anlayıp kabullenmen gerekiyor. Ve anksiyetene izin ver mesela arabayla kan vermeye giderken veya boş bir anında 2 dkk tut o iki dkk yı endişenin en dibine kadar yaşa öyle olmadığını görünce rahatlayacaksın
Selinakbas Esracmmm Denemek isterim bu konu da eşimde destek verir bana ama ailesi öğrendimi onların boş çenelerinden kurtulamam 😏