Seelinnn ay ben 1 hafta çektim, çok kötü. Ama gerçekten boynu geride tutmak lazımmış. Mecbur emzirirken kafayı geride tutamıyosun, e ameliyatlısın yürü diyolar yine kafayı geride tutamıyosun. Kahve içebilirsin, belki fayda sağlar. Bana doktor öyle dedi hatta 1 hafta iç kahve dedi. Az redbull ile meyve suyunu karıştır dedi narkoz çabuk çıksın diye ben içmedim. Sende doktoruna sor bi ama istersen