Dogan-ca29 Herkese merhaba. 15 günlük bebeğim için d vitaminine başlayacağım. Acaba gorseldeki markayı kullanan oldu mu? Deneyimli annelerin fikrine ihtiyacım var 🙏🏻
busrayazicid Hilal2 merhaba bunu kullanırken ishal oldu mu acaba bebeğiniz? Ben bebeğime 2 gündür kullanıyorum ishal oldu ama bundan kaynaklı mı yoksa başka bişeyden mi bilemedim
Dogan-ca29 Ecmnda7 bir puf ya da üç damla şeklinde verilmesi gerekiyomus. Ben sprey başlığı değilde damla başlığı kullanıyorum 😇