Kızlar selam , bugün transfer oldum. Farklı bi yerde 2. Transferim bu. Transferden sonra yarım saat yatmamın yeterli olduğunu söylediler ve çok sıkışıksam 10 dk sonra tuvalete gidebiliceğimi söyledi hemşire. Ben 15 dk kadar dayandım ama sonra tutamadım daha fazla ve tuvalete gittim. Çok durmamaya çalıştım ve yatağa döndüm. Ancak dayanılmaz bi sırt ve bel ağrısı geldi. Nefesimi kesecek kadar. İdrar tekrar bastırdı. Ben de tekrar kalkmamak için yatağa kaçırdım 🙈🥺🥺 toplamda 45 dk-1 saat kadar yattım yine ama korkuyorum yanlış bişey yapmamışımdır değil mi ?