kubbb61 7+ 3 olmamız gerekiyor ama kesemiz küçük 4+6 gibi çıkıyor ölçümleri.. Vajinadan kalp atışını duydu ama kese olması gerekenden daha küçük %10 yaşama şansı var dedi .. Dualarınıza talibim bizim durumumuza benzer yaşayan varmı