Seld 32 haftalık hamileyim doktor idrar yollarımda enfeksiyon ve az miktrda mntar oldgunu soyledi ... Aranizda hamileyken ●gyno lomexin(vajinadan) ve piyeloseptyl (ağızdan)●kullananlar oldu mu ? Faydasını gördünüz mü?
Scarlett Ben ikisinide kullandım ama benim enfeksiyonum kronik olduğu için sadece hafifletiyor. Hatta gynolomexin i fazladan yazdı doktorum ihtiyaç olursa kullanırsn dedi. Gebelikte kullanılabilen bi bunlar var bide bana monurol veya supraxda verdi