Alir 38+4. Bekliyorum 🤷♀️😂 Akışına bıraktım ben önceliğim normal, gerisi kısmet. Kendimi şartlamadım bu zamana kadar hangisi olursa farketmez kafasındaydım hala öyleyim ikisi içinde bir korkum endişem yok. Bakalım en son 38 de baş aşağıydı pozisyon olarak. Bol bol yürüyorum zaten hareketli biriyim. Hayırlısı olsun artık 🌸