Mervee23 ikinci kez gebeyim 27+3 günlük iğne yazdı geçen hafta kan vermiştim sonuç bugün aldım bu hafta yada diğer haftada olur ben daha iğneyi bulamadım dr bende var gelin dedi bakalım yarın gidicez inşallah tekrar çok süre geçmemesi gerekiyor bide doğumdan sonra vuruncakmışım 3 ay etkili dedi ilkindede 27. Haftada vurunmuştum