Krasivyy Snlgzmm canım bende 17+1 im bende felaket acıkıyorum maşallah başından beri bulantımda olmadı hep yedim 56 yla hamile kalmıştım 61 olmuşum 🤦🏼♀️ Ama napim yemesem uyuyamıyorum karnım ağrıyor
Snlgzmm AysegulAloluAcikgoz AysegulAloluAcikgoz inş benimde öyle olur bi sürü yesem 3 5 kilo alsam ne güzel olur bende kilolu olarak hamile kaldım 😌
Krasivyy Snlgzmm valla en son 13 te muayene oldum doktorum bidahikine söylerim emin olalım dedi iki gün sonra kontrolüm var çok heyecenlıyım 🤗 bence sende en az 16 ya kadar bekle değişebiliyor çünkü bende ona göre alışverişe başlıcam bi netleşsin
Duyguanneoluyor Snlgzmm 20+4 olduk bnde sizin gibiyim 8. Haftadan sonra iştah patlaması yaşadım şuan 2 kilo almışm 😍😍