Rabissskemal ikizler e hamileydim vajina kemik ağrım vardı haftalardır yürüyemiyordum kontrollerde doktor bebeklerle alakalı değil diyordu 34+5 de hiç kalkamadım yerimden hastaneye gittim nst falan çekildi sancı yoktu bebeklerin keyfi yerindeydi serum verildi ağrımı hafifletmek için ama hafiflemedi Doktorumda istersen doğuma alalım acı çekmemek gerek yok şimdi almazsak 2 hafta sonra alıcam zaten dedi en fazla 36 haftaya kadar gidecektim bebeklerin kilosu iyi kararı sana bırakıyorum dedi ve ben alın dedim yerimden kıpırdayamıyordum çünki yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne vurdular ve akşamına sezeryana alındım sancım açılmam veya bebeklerde sorun yoktu tamamen benim ağrımla alakalıydı hatta ilk bebeğimi çıkardılar kesesiyle doğdu