Herkese merhaba doktor kontrolüm vardi bugün en son 30+5de gitmiştim bebeklerden biri 1700 diğeri 1500 du bugun 33+5de gittim biri 2032 olmuştu diğeri 1600 du bebeklerim ulturasonda 30 haftalik görünüyor doktorum sıkışmış olblr ondan küçük ölçüyor olblr dedi sonra da anne karnında beslenmemiş bir hafta sonra tekrar gel dedi ikizlere hamile olup 3 hafta geride çıkan var mi acaba