Mavij
Benim bebeğim 39+5 de 3.280 kg olarak doğdu ama bebeğinizin kilosundan korkmayın eğer normal doğum istiyorsanız ve kendinize güveniyorsanız egzersizlerinizi aksatmayın adaçayı ve ahudu çayı içebilirsiniz doğum başladığında zaten başınızda ebeler ve doktor oluyor ilk doğumunuzsa muhtemelen yırtık olmasın diye kesi atarlar bende de kesi oldu ama çok azdı korkulacak bişey değil🫶🏻 Doktor doğumdan önce muayne edip bebeğin kanaldan geçip geçemeyeceğine bakıyor