Her kadının vücudu, fizyolojisi farklı olduğu için doğum deneyimleri de farklı olur. Kimisi çok hızlı normal doğum gerçekleştirir bunu pozitif deneyim olarak anlatır , kimisi 24 saat sancı çekerek fazla dikişle normal doğum gerçekleştirir berbattı diye anlatır . Ben sezeryandan memnun olan çok kişi tanıyorum. O yüzden o tü kaka bu çok güzel demek yanlış olur ..