N-A benimde 8 günlük gecikmem var pazartesi kan verdim bişey çıkmadı ama benim geç yumurtlama oldu yeni 13 gün geçti üstünden yani adetime 3 gün kala yumurtalama gördüm doktor bir hafta sonra gel tekrar kan ver dedi umudunu kaybetme belki geç döllenme olur