milaninannesi merhabalar 31+3 oldm bugun ilk hamileliğim bu ve aksamdan beri cok hafif adet sancisi gibi ağri giriyor hassas bolgeme bu sanci demek mi? birde son zamanlarda sol.tarafimda surekli gaz sancisi olur normal mi?
dilcey adet sancısı gibi kasıklarda oluyo sancı birde düzenli oluyo 10 dakikada 5 dakikada gibi gaz sancısı gibi olmuyor
Bebebebe dilcey ben 26 yım. Bnim dün ve bgün sancım oldu ve o esnada bebek biryerde taş gbi oldu toplandı biraz öyle sürdü ve belimede vurdu ağrı. Bildiğin adet sancsı gbiydi. Tetikteyim hep endişeliyim. Çok erken çünkü.