beyzacoskun 36 +6 da gitmiştim bende 3 kilo 48 gram 51 santim olmuştu o kadar iştahsızım ki sabah 12 1 akşam eşim gelince yiyorum düzensiz özellikle kilo alsın diye bir düzenim yok biraz da genetikte alakalı almasa benimki almazdı her bebek kilo alımı farklı oluyor kafanıza takmayın sağlığı yerindeyse minyon bir bebek olabilir ablamın kızı 2200 doğdu şuan yetişkin bir kız gibi 🤭🤍