Gultenaslan_27 28+3 haftalık hamileyim kızlar ama rahimde ve belimde geçmeyen şiddetli ağrı var normla normal deyip duruyorlar başına gelen varmı böyle bı durum
gamzecgr Gultenaslan_27 acile bı gidin derim ya da doktorunuza danışın siddetliyse nst bağlarlar kontrol amaçlı benim doktor siddetli bel ağrın kasık ağrın olursa haberim olsun mutlaka demişti
Aden-Lina Gultenaslan_27 Bende de hamileliğimin başından beri var kasık agrısı ve kuyruk sokumu agrısı belime kadar vuruyodu doktorum normal bebek büyüyo büyüdükçe organlara baskı yapıyo dedi ve magnezyum verdi cuma günü doğurucam inş haşa aynı ayrıları cekiyorum korkmana gerek yok canım
N-23 Benimde belim ağrıyor bi ağrıyo geçiyo sonra bidaha geliyo gidiyo, Rabbim şifalar versin hepimize inşallah bugünlerimizi sağlıkla atlatıruz 🤲