Badesmmom evet ilk doğumumdu gebelik şekeri vardı bende o yüzden istedim kabul ettiler öğlen 2 gibi alttan ip gibi bişey taktılar 2 cm açıklığım varmış ama bilmiyordum saat 17:30 gibi sancıyı hissetmeye başladım gece 23.00 de 5 cm e ulaşmıştı açıklık epidural istedim gece 2 gibi takıldı hemen ardından suyun geldi saat 4 te de doğum oldu ama her doğum kendine özeldir sizinki belki daha kısa yada uzun sürer tek olması gereken stres yapmayın dua edin bol bol