Anursnmz evet bende yaşadım. 11+5 de kanama oldu plasentamda olmuş kanama. İş göremez raporu full istirahat endol fitil ( sadece 3 gün) , progestan iğne ilk 4 gün her gün sonraki günler 3 günde bir olacak şekilde iğne, günde 2 kere progestan fitil verdi doktorum. Bir ay kadar yattım kanama alanı geçti ama bu sefer plasenta yukarı çıkarken rahim duvarı zarını çekip kanattı endol fitili tekrar 3 gün sadece kullandırdı. Hala yatıyorum evde daha haftaya kontrolüm var. Benim de yaşadığım yerde 1 doktor var oda pek iyi değil. Ben çevre ilden iyi bi doktora gidiyorum.