Kumru_6694 Gebeliğin son haftalarında başlanmalı mı sizce yoksa doğumdan sonra mı? Ve gümüş kapak önerir misiniz kullanıp memnun kalan varmı?
Mehparesultan333 Kumru_6694 32 den sonra falan başla ben ilk dogumumda çok çektim gümüş kapak kullanmadım eczanelerden onların plastikler satılıyor onlardan aldım lansilov kremle iyileştirdim başka hiç birsey iyi gelmemisti