Nili4321 dikkat etmelisiniz evet açlık düşük tokluk 2. Saatte düşük çıkmış ama 1. Saat yüksek benim arkadaşımın da aynı sizin gibi sadece 1. Saati yüksek çıkmisti ve onunki 165 ti üstelik doktorda hani bu yükleme de 1. Saat değeri 180 gösteriyor ya diyet yapmana gerek yok demiş ama ben arkadaşımı uyarmıştım bnece dikkat et diyet gerekli diye bende de gebelik şekeri çıkmıştı bu arada ama arkadaşım dikkat etmedi ve 35 haftalarda şekeri bir türlü düşmek bilmedi su fazlalığı çıkmıştı bebeği irilesmeye başlamıştı şimdi de bebeği çok kilolu şeker etkiledi mi bilinmez ama bence diyet yapmalisiniz