Merveaticiii Arkadaşlar sizce mide yanmasına en iyi gelen hangisi ne yesem boğazlarıma kadar cayır cayır yanıyorum
birLinaannesi Merveaticiii Rennie anlık kesiyor. Mecburiyetten geceleri olduğunda içip uykuya geçiyorum.
Tgbysf-34 Merveaticiii 39 haftalığız hala midem yanıyor 9 ay boyunca gavıscon double action pembe kutulu olan aşırı iyi resmen hayat arkadaşım oldu😅tavsiye ederim sizede🌸
-meso- Merveaticiii bende aynı dertten muzdaribim renni şurup kullanıyorum anlık geçiriyo gavisconun kıvamı çok yoğun geliyo bana onu içemiyorum
Minikperi Merveaticiii herkeste farklı sonuçları oluyor. Deneyerek görmelisiniz. Bende gaviscon daha çok işe yarıyor.