İyi akşamlar yarın inşallah sağ salin kızımızı kucağınıza alacağız sizlerden dua istiyorum sizler de benim duamda olacaksınız. İki defa kalp durmasından kürtaj yaşamıştım kan sulandırıcı kullanarak geldik bu günlere kadar yarın 37+5 te sezaryen olmuş olacağım dr bebeğin gelişimi önde yeterli nst de düzenli sancıların da çıkıyor alabiliriz dedi. Hem çok heyecanlıyım hem çok stresliyim tavsiyelerinizi dualarınızı bekliyorum teşekkür ederim ☺️💕🙏🏻