Fenciiii Kızlar grip olmuşum zaten kışın sıcak şeyler içmeyi de çok severim ıhlamur veya güvenle içebileceğim bitki Çayı var mı
Busraakay_26 Fenciiii nane limon ıhlamur içebilirsin benim bildiğim ahududu ve adaçayı önerilmiyor birde sanırım papatya Kasları gevşeten bitkileri içmemen gerek
tugbadurmaz34 Fenciiii zencefil gebelikte içiliyor bende liptonun ballı zencefil çayı var onu içerim limon sıkıp çok iyi geliyor