Sibelalagoz0 Tam olarak T değil ama T-Y şekilleri arasında hem üstten basık hem yanlardan dar ve tüplerim tıkalıydı ilacın basıncıyla açıldı.
- Hamileliğim, hsg çeken doktorum doğal yollarla asla çocuk sahibi olamayacağımı hamile kalsam bile düşükle ya da erken doğumla sonuçlanacağını söylemişti.
Hiçbir ameliyat geçirmedim hsgden 20 gün sonra hamile olduğumu öğrendim zaten.
İlk doğumumu 41+3te yaptım, doğmak bilmedi çocuğum, şimdi ikinci gebeliğim 30+5iz.