15 haftalık bir gebelikte düşük gibi bir durum olsa mutlaka kanama tarzı birşey olur diye tahmin ediyorum bende 13 haftamdayım adet ağrısı gibi ağrı oluyor ara ara doktora sormuştum normal olur demişti yine doktora gidin çok endişelenmeyin bence inşallah bir şey yoktur