Minaeyll Kızlar 17 haftalık hamileyim bel ağrılarım çok oluyor bazen çok şiddetli olabiliyor. En son 1 hafta önce doktora gittim sıkıntı yoktu. Aranizda Hamileliği bel ağrılı geçen oldu mu insan tedirgin oluyor
Nur_50 Minaeyll bende çektim canım hatta böbreklerime ultrason ile baktı sağ böbrek hafif şişmiş sırt üstü yatma sola doğru yat dedi şimdi 24+4 haftalığım bel ve sırt ağrısı var şimdide
Dnmzzeda Minaeyll Canım bende öyleyim ama iş yaptıkça ayakta kaldıkça daha çok oluyor dün temizlik yaparken bildiğin belim kitlendi sandım ve ağrısı 2-3 gün gidiyor dinlenince geçiyor 😩
Minaeyll Nur_50 teşekkür ederim canim benimde yeniden doktora gozukmem de fayda var o zaman. bazen yürürken otururken zorlanıyorum gündelik hayatıma engel olacak şekilde agri oluyor
Minaeyll Dnmzzeda kızıma hamileyken hic böyle değildim ağırlaşinca napacam hiç bilmiyorum Allah yardımcımız olsun inşallah