Tugbaakcy Aden-Lina raporu muhasebe onaylıyor sgkya gönderiyor ya ondan benim doğum öncesi 2 parçada yattı doğum sonrası 1 parçada yattı onu kast ettim
Gizemlibirisi Aden-Lina doğum yaptıktan sonra doğum raporunuzu iş yerinize bildiriyosumuz ondan sonraki hafta içinde yatiyo.dogum yapmadan yatmazki
Aden-Lina Gizemlibirisi Doğum öncesi daha yatmadı cuma dopum yapıcam doğum sonrası raporum ne zaman yatar acaba her iş yeri farklı işliyo anladığım kadarıyla
Coynes 3 eylulde dogum yaptım dogum yaptıgimi is yerime bildirdim dogum belgesi 15.500 tl yatti İkincisi ne zaman yatar acaba kasimin 5 de bitiyor sanirim iznim ondan sonra mi yatiyor
Gizemlibirisi anneckk son bir yıl aldığınız asgari ücreti hesaplayıp yatiriyolar.yani suanki asgari ücretten değil
Gizemlibirisi Kimine izin bitince yatiyomus kimine de aylık şeklinde.bana bir buçuk aylık yattı bir buçuk aylık daha yatacak bence