Anneyiim 29 haftalık hamileyim. Doktor yoğun idrar yolu enfeksiyonu var dedi. Ne yapsak da geçmedi bu illet. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Erken doğum riski olur mu? Ya da bebeğime bir şey olur mu korkuyorum ya.
Tugbaakcy Anneyiim enfeksiyon bebeğe gidiyor ister istemez. Depremde idrar yolu geçirdim, kanıma kadar geçti enfeksiyon sonrasında doğumum haziranda olmasına rağmen bebeği küveze aldılar kanında enfeksiyondan
Anneyiim mombarbie_ nasıl bir sıkıntı yani? Anne de ya da bebek de mi sıkıntı oluyor? Ya da normal doğum mu olmuyor sezeryanla mi oluyor? Tedirginim :(
mombarbie_ Anneyiim erken doğuma teşvik edebiliyor sizi bebek ise doğum enfeksiyonla karsilastiginda riskli olabiliyor doktorunuz birsey soylemedimi
Anneyiim mombarbie_ ilaç yazıyor sadece o da fayda etmedi kaç kez yazdı işte. Anladım umarım erken doğum olmaz ya
Anneyiim Tugbaakcy benim kanım da yok kanım düşük çıktı ama. Sadece idrar yolu enfeksiyonu var yoğun bir şekilde dedi. Size de gelmiş geçmiş olsun🩵🩵
mombarbie_ Anneyiim acilden giriş yapın ben 12.haftalarimda agri için gittiğimde idrar yolu enfeksiyonuysa yatış vermem gerekebilir demişti