bebegimhayalim Kızlar bugün 17 haftalik olduk cinsiyet kesinleşti şükürler olsun. 200 gram ve boyu 18 cm şuan cinsiyetimiz kiz 🥰♥️♥️♥️
On-Fr-Tu bebegimhayalim maşallah . Ben de yarın gideceğim . Ben de 17. Haftadayım büyük ihtimal erkek bizimki geçen ay erkeğe benziyor demişti
Pnr22 bebegimhayalim bende 14 haftaligim dün kontrole gittim doktorum henüz tam net değil ama bana kız gibi geldi dedi kasim17 de netleşir dedi 2. bebeğim hayırlısı olsun daaa 🥰
bebegimhayalim On-Fr-Tu bana 12+5 te kıza benzetti 15 haftada başka Bi doktor erkeğe benzetti bugün 17 hafta gittim %99 kiz dedi
bebegimhayalim Pnr22 yaa sağlıkla gelsinler inşallah bize Bi kız Bi erkek denildiği için kafamız karismisti 😂 şimdi netleşti çok şükür
Pnr22 Papatya8698 ama erken 2.gebelikte eğer doktorum bı durumda naetlesmek için 4.ayi doldurmamiz lazım dedi bakalim kızda erkekte benim için farketmez prensesim var benim oda kız istiyo bakalım nasip