Yavru-kus kromozomu bellidir sadece görüntü olarak oluşumu 12. Haftanın sonundadır. Cinsiyeti de kromozomdan okumak imkansız zaten o yücelikte bir zatla henüz karşılaşmadık dünya olarak ki olsaydı multi milyoner olurdu. İstediğiniz doktora sorabilirsiniz cinsiyetini büyük ihtimalle azarlayıp dalga geçecektir. Keseden cinsiyet tahmini, adet tarihinden cinsiyet tahmini diye bir husus tıbben mümkün değildir. Gittiğim devlet hastanesinde sizin gibi oluşmamış bebek için cinsiyet soran bir gebe doktor mümkün olamayacağını anlattığı için doktora saldırmış ve çoğu devlet hastanesi artık detaylı ultrasona kadar cinsiyet tahmini yapmıyor, bakmıyor. Görse bile çoğunluğu söylemiyor.