nb- Hamilton r1 aldım çok memnunum manevrası iyi çok hafif çok pratik iç kısmı genişliği çok iyi, tam yatan hali de yenidoğan için kullanılabilecek eğimde. Zaten tamamen yatık olmasını çok önermiyorlar kusma vb. Durumları için. Diğer arabayı bilmiyorum kıyas yapamayacağım o yüzden onunla