MasalAlparslanMom Es123123 bizimde adı Aslan olacak nasipse ek bişey düşünmedim.soyadimiz Atam. Kargaşa olur diye. Ama Asil Aslan kulağa hoş geliyo
MasalAlparslanMom Bahar1644 bana kalsa bu soyismi değerlendirip Mustafa Kemal koymak isterim adını ama kızım daha ortada bı kardeş yokken kardeşim olursa adı Aslan olsun diyodu bakalım son dkya kadar değişiklik olacakmi🫣