Fatmanur1616 Kızlar bir kaç dakikadır düzenli şekilde ufak ufak hareket hissediyorum, tekme değil çünkü tekmeleri daha kuvvetli oluyor. Bunu yaşayan var mı kızımı hıçkırık mı tuttu 😄
edanurrrrrrrrr Fatmanur1616 yaaa maşAllah oğlum 2,3 aydır düzenli şekilde günde max 3 defa hıçkırıyor doktora soramadım ama akcığeri gelişiyor diyorlar yada amniyon sıvısı yutuyor ondan diyorlar ama hiçbir sıkıntı yok çok hoş 🥰
Suna2820 Fatmanur1616 34+3 ikiz bebeklerimden sesleniyorum günün yarısımdan fazlası hıçkırıkla geçiyo 😂 bide eklemlerinden çıt diye ses geliyo minnakların abilerindede yaşamıştım bu durumu 😍
Fatmanur1616 edanurrrrrrrrr ilk defa oldu çok tuhafıma gitti bide komik 😄 nasıl olduğunu görmek isterdim 😄
Balannebalcocuk 32+4 ritmik hareketler oluyor küçük tekmelere benzeyen 🥰🥰🥰 işte hıçkırığı bile güzel 😅🙏🏼
Fatmanur1616 Sevil0404 tekmeleri daha kuvvetli ve düzensiz oluyor hıçkırıkta daha az hissediliyor ama belli bi düzeni var ordan ayırt edebiliriz☺️
Fatmanur1616 Suna2820 yaa yerim ben onlarıı😍 Allah hepsini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah🥰