Hm2604 Merhabalar ben 5 ay önce 5 haftalıkken kimyasal gebelik geçirdim şuan hamileyim 12 gün geçti adetimi ve sürekli evde testler yaptım her yaptığım da daha çok belirginleşti çizgiler takvime göre suan 6 haftalık hamileyim. hastaneye gitmeye korkuyorum tekrar kimyasal gebelik olursa sağlıksız olursa diye endişelerdeyim. Ve okuduğum her konuşmada alttan muayene bebeğe zarar verdiğini gördüm birçok insan alttan muayene den sonra bebeğini kaybettiğini yazdıklarını gördüm bu yüzden ne zaman gitmeliyim hastaneye şimdiden teşekkür ederim herkese..
Eceunverkanra Hm2604 bebegim sagliksiz oldugu icin ve buyuyemedigi icin beni hep vajinal ultrasonla takip ettiler, sagliksiz bir gebelik olmasina ragmen bir kez bile kanamam olmadi veya kendiliginden dusmedi. Ben o tezi curuttum o yuzden. Doktorunuz uygun gordugu takdirde bir sorun olmayacagini dusunuyorum.
Smiley87 Hm2604 normalde 6 haftalıkken kalp atışlarınduyuluyor ama bence kesin olsun diye 7.yi bekle erken gidince beklemesi daha stresli oluyor 👶🏻
Pamugum Hm2604 canim hayirli olsun insallah saglikli bir gebelik olur ben suan tam 13 haftalik hamileyim doktor bende her seferinde hem karindan hem alttan muayene ediyor cok sukur bi zararni gormedm zaten zararli olsa oyle bisey yapmazlar diye dusunuyorum
Cansn Hm2604 😂😂😂 ama ne zamana kadar 😁😁😁 Şaka bir yana iyi de olsa kötü de olsa erken öğrenmek daha iyi olur. Kötü bir tecrübe yaşamışsın çok haklısın. Bende yaşasam aynı hissederdim kesin. Bizler cesaretlendirelim seni sende en kısa zamanda gör mercimeğini 🧡
Ozge1212 Hm2604 canım bende 12+3 ve bundan önceki kimyasal gebelikti ama benim doktorum hiçbirşekilde alttan muane etmedi ona da gerek Yok zaten .kan testinden ultrasyondan belli oluyo kese oluşmuşsa bu kimyasal gebelik değil sağlıklı gebeliktir
Annesininbalbocugu Hm2604 Korkma canım Allah büyüktür Onu veren rabbim devamını da getirir insallah 🤲🏼 Bende ilk zamanlarda alttan muayene oldum çok şükür hiç bir sorun olmadı 7 haftaliktim o zaman He birde 35 hafta da baktılar ultrasonla alttan korkma
kocisininprensesi Hm2604 canım benim doktorlar kötü bir şey olsa emin ol yapmazlar. Ben 6- 7 haftalıkken acilde alttan bakmışlardı, ama hiç korkmadım derin nefes alıp sakince verdim hemencecik bitti hiç acımadı da :) korkma sen mercimeğini düşün ve kendini sıkma. Hem gerekli olmadıkça bakmazlar ama eğer senin sağlığın söz konusuysa doktorunu dinle derim ben ☺️ Umarım bebişini görürsün ☺️