zf_2707 Hastanede lohusa elbise olarak nasıl gecelik almayı düşünüyosunuz kızlar az zamanım kaldı ve karar veremiyorum:)
Yarindanumutluanne zf_2707 Trendyol da GIONA sayfasından aldım. Bir dantelli beyaz birde gri ikisinin de sabahliklari var ne çok abartılı nede çok sıradan. Fiyatları çok uygundu. Aynı ürünler 500-600 TL ye satılıyor başka sayfalarda ve İzmir’de kemeraltinda. İkisini yarı fiyatına aldım. Ben iki gecelik tercih ettim. İlk doğumumda bir gecelik bir pijama takımı almıştım ama pijama takımini hiç kullanmamıştım. Gecelik daha rahat oluyor hem depend için hem doktor muayenesi için ben rahat ettiğim şekilde tercih ettim.
Youngplanner Minigiim-vebenn52 gecelik alın mutlaka sezaryen da olsanız muayene ediliyosunuz sürekli dikişlerle pijama indirip kaldırmak zor olur
Redpanda Ay şöyle güzel öneriler atsalar ne iyi olur 🫢 pijama için dolaptan falan çok güzel uygun fiyatlı sayfalar önermişlerdi, gecelik için de önerseler ne güzel olur 🫠🫠
zf_2707 Bana da çoğu kişi elbise almamı önerdi ama doğru düzgün bişey bulamadım trendyolda Alan varda önerirse çok iyi olur